Aanmelden

Wil jij lid worden van de leukste studievereniging van heel Groningen? Klik dan op de inschrijflink en meld je snel aan! Als lid heb je een aantal voordelen, zoals korting op studieboeken, restaurants en cafés. Daarnaast bieden wij een hoop gezelligheid. We hopen een goede toevoeging te zijn aan jouw studentenleven!

Lidmaatschap

De kosten van het lidmaatschap bedragen €50,– voor reguliere sociologiestudenten.
Masterstudenten kunnen voor €25,– lid worden van de vereniging voor hun gehele masterperiode. Schakelstudenten kunnen voor €30,– lid worden van de vereniging. Voor deze bedragen zijn de studenten voor de rest van hun studietijd bij sociologie lid van de vereniging.
Minorstudenten kunnen voor €15,– tijdens hun minorperiode lid worden van de vereniging.
De contributie van een docentlidmaatschap bedraagt jaarlijks €12,-.

Introductiekamp, SoK-weken en Buddyproject

Met deze knop kun je je aanmelden voor zowel het introductiekamp, de SoK-weken en het Buddyproject.

Alumnilidmaatschap

Voor slechts €5,- per jaar is het mogelijk om alumnilid te worden. Op deze manier kun je op de hoogte blijven van je oude vereniging door middel van de nieuwsbrief, het magazine SoAP en een uitnodiging voor activiteiten. Bovendien kun je alle activiteiten voor de ledenprijs bezoeken.
We hopen dat we jou als alumnilid van onze vereniging mogen verwelkomen. Dus wil je graag alumnilid worden, schrijf je dan snel in via deze link!

Donateurschap

Ben je geen lid, maar draag je wel een warm hart toe aan de vereniging? Word donateur! Naast het feit dat je op deze manier de vereniging steunt, kun je er zelf ook nog wat leuks uithalen.
Donateurs die €10,- euro of meer doneren, kunnen een welkomstkaart, SoAP en de nieuwsbrief ontvangen waarin nieuws omtrent de vereniging staat. Daarnaast zal er een jaarlijkse borrel voor hen georganiseerd worden, zodat ze op de hoogte blijven van het reilen en zeilen van de vereniging. Ook kun je nog voor de ledenprijs naar Sociëtasactiviteiten. Wanneer je als donateur ook een bordje op het Club van 20-bord wilt, welke in de bunker hangt, zal de minimale donatie €20,- euro moeten zijn.
Inschrijven voor het donateurschap is mogelijk via deze link.

Privacyvoorwaarden

Om lid te kunnen worden van studievereniging Sociëtas dien je akkoord te gaan met de privacyvoorwaarden.

Voor eventuele vragen kun je ook altijd een mailtje sturen naar societas@rug.nl.