Kortingssticker

Als lid van Sociëtas kan je bij verschillende bedrijven korting krijgen op vertoon van een Sociëtas kortingssticker. De kortingssticker 2023-2024 kun je komen ophalen in de Bunker. Hieronder zie je de bedrijven waar je korting kan krijgen.

Kortingssticker

Cantina Mexicana

Gezellig een avondje buiten de deur eten? Krijg nu 15% korting op eten à la carte bij Cantina Mexicana!* Dit gezellige Mexicaanse restaurant is te vinden aan de vismarkt.

Op één kortingssticker kan je met maximaal 4 personen korting krijgen. De korting is niet geldig in combinatie met groepsmenu’s en andere kortingssdeals. De korting is geldig tot 21-09-2024.

Jantje's Broodjes

Bij Jantje’s Broodjes kun je met met korting langs voor een heerlijk broodje! Van ontbijt tot lunch, van koffie tot borrel en van sandwiches tot de klassieke Jantje’s burger. Bij deze leuke broodjeszaak krijg je op vertoon van de Sociëtas kortingssticker 15% korting! De deal geldt t/m 23 augustus 2024.

Jantje’s Broodjes is te vinden aan Hoogstraatje 4, een zijstraat van de Herestraat.

MAHALO

Je kunt bij MAHALO met korting genieten van heerlijk drankje, ontbijtje, lunch of tussendoortje, volledig huisgemaakt, biologisch en plantaardig. Je krijgt 10% korting op vertoon van een MAHALO kortingsvoucher, die je kan ophalen in de Bunker. Ga dus vooral langs voor bijvoorbeeld een lekkere koffie, smoothie bowl of toast! De deal geldt t/m 17 maart 2024.

MAHALO ligt gelegen aan de Verlengde Grachtstraat 1, aan het Noorderplantsoen, op minder dan een minuut fietsen van onze faculteit.

Geniet ervan!

Shirt a la minute

Bij shirt a la minute kun je op vertoon van de Sociëtas kortingssticker 15% korting krijgen op het bedrukken van je kleding. Ideaal voor je commissie- of structurenkleding.

Hermance

Als lid van Societas krijg je nu een kortingscode van 15% op alle items op onze website. Of je nu op zoek bent naar unieke kledingstukken, hippe accessoires of vintage must-haves, bij Hermance vind je het allemaal.

De code is te verkrijgen bij het bestuur, te bereiken via Instagram (svsocietas), de mail (societasonline@rug.nl) en de Diëscommissie (diessocietas@gmail.com).

't Zwarte Schaap

Krijg nu 15% korting op eten à la carte bij eetcafé ‘t Zwarte Schaap! Dit gezellige eetcafé, inclusief zonnig terras, is te vinden aan de Schuitendiep.

Op één kortingssticker kun je met maximaal 4 personen korting krijgen. Deze korting is geldig tot 21-09-2024.

Mr. Mofongo

Bij Mr. Mofongo kun je met korting genieten van een heerlijke cocktail in de cocktailbar! Elke zondag tot en met donderdag tussen 17:00 en 20:00 krijg je op vertoon van de Sociëtas kortingssticker 15% korting op de cocktailkaart en op de global food kaart die in de cocktailbar wordt gehanteerd. Ga dus vooral langs voor een lekkere cocktail, bijvoorbeeld voor de maandelijkse borrels op woensdagen. De deal geldt t/m 10 maart 2024

Café De Doos

Op vertoon van een loyalty card kun je bij Café De Doos een korting van 15% krijgen. Dit is geldig op doordeweekse dagen (feestdagen uitgezonderd) op tapbier, frisdrank, wijn, binnen & buitenlands gedistilleerd. Je kunt de loyalty card tijdens Sociëtasborrels opvragen bij het bestuur of het barpersoneel van Café De Doos.

Daarnaast geldt er tijdens Sociëtasborrels een piekuur tussen 22:00 en 0:00. Bier, wijn, fris & binnenlands wordt dan aangeboden voor €2,00 per consumptie.

Tapasco

Verstopt in een klein steegje vlak achter de vismarkt kun je in Spaanse sferen heerlijke tapas eten! Op vertoon van de kortingssticker kun je hiervan genieten voor een nog kleiner prijsje! Van zondag t/m donderdag eet je onbeperkt tapas voor €20,50 en op vrijdag en zaterdag eet je onbeperkte tapas voor €23,50!

Op één kortingssticker kun je met maximaal 4 personen korting krijgen. De korting is geldig tot 21-09-2024