Creativiteitenfonds

Het idee van het Creativiteitenfonds is dat iedereen een aanvraag in kan dienen voor een budget afkomstig uit het fonds. Dit kan bijvoorbeeld de aanschaf van een product of de organisatie van een activiteit voor Sociëtas zijn. Het kan echt van alles zijn! Het besluit over de goedkeuring van de aanvraag en de toewijzing van het voorgestelde budget zal worden genomen door het bestuur (eventueel in samenspraak met de Raad van Advies).

Creativiteitenfonds

De aanvraag voor een budget uit het Creativiteitenfonds moet aan de volgende eisen voldoen:

• Het moet een bijdrage leveren aan Sociëtas.
  • De leden van Sociëtas zouden er profijt van moeten kunnen hebben.
  • Het uitgewerkte verzoek, inclusief geschatte kosten, dient schriftelijk ingediend te worden bij het bestuur.

Een aanvraag voor het Creativiteitenfonds kan gedaan worden door het invullen van het aanvraagformulier en deze te mailen naar societasonline@gmail.com, in het postvakje van Sociëtas te doen of af te geven bij iemand van het bestuur.

Als je denkt dat je een leuk/goed idee hebt voor Sociëtas, schroom niet en doe een aanvraag! Een aanvraag kan op een ieder moment worden ingediend.