Donateurschap

Sociëtas is een groeiende vereniging die voor haar inkomsten onder andere afhankelijk is van sponsoren en donateurs. Iedereen die wil kan donateur worden, zowel als lid, oudlid, of een ieder die de vereniging een warm hart toedraagt.

Donateurschap Sociëtas

Iedereen die wil kan donateur worden, zowel als lid, oudlid, of een ieder die de vereniging een warm hart toedraagt. U kunt hierbij ieder gewenst bedrag doneren. Met een donatie van minimaal €10 kunt u op de hoogte blijven van de studievereniging door middel van de nieuwsbrief, de SoAP en ontvangt u een uitnodiging voor de jaarlijkse donateursactiviteit. Daarnaast kunt u bij een donatie vanaf €20,- uw naambordje op het ‘Club van 20’-bord aanvragen. Dit is een bord die voor onze leden te bewonderen valt in het verenigingshok. Het donateurschap is geldig voor een jaar, waarna u opnieuw benaderd wordt om het donateurschap te verlengen.