Partners

Op deze pagina zijn de partners van Sociëtas te vinden. Op dit moment hebben we drie partners: VNG Trainees, Belsimpel en Publyon SOM. Klik op de links hieronder om de volledige bedrijfspagina’s te bekijken.

VGN Trainees

Net afgestudeerd en heb je ambities voor een carrière binnen de lokale overheid? Wil je graag aan het werk maar ook jezelf blijven ontwikkelen? Toon jij eigenaarschap, ben je vernieuwend en zie jij voor jezelf een rol weggelegd in het moderne ambtenaarschap?

Dan is het VNG Connect Traineeprogramma iets voor jou: hét traineeprogramma van de koepelorganisatie van gemeenten.

Belsimpel

Wil jij samen successen vieren en jezelf ontwikkelen, zo snel als het bedrijf? Kijk dan snel op www.werkenbijbelsimpel.nl . Van flexibele tot studiegerelateerde bijbanen, stages, traineeships en uitdagende startersfuncties binnen vrijwel elk vakgebied: je vindt het midden op de Grote Markt van Groningen.

Publyon SOM

Draagvlak vergroten voor projecten en beleid, dat kan Publyon SOM als geen ander. Wij doorgronden politieke en maatschappelijke processen voor bedrijven, overheden en organisaties om zo alle belanghebbenden te kunnen betrekken. Van bewoners tot politiek en van toezichthouders tot kennisinstellingen.