FeestCie

De Feestcommissie is verantwoordelijk voor de maandelijkse borrels van Sociëtas. Daarnaast zorgen zij ook voor het Gala, Prominent inde Tent, het eindfeest en hier en daar een themafeest!

De FeestCie bestaat uit:

Voorzitter: Myrddin Isidora
Secretaris: Sanne Rienks
Penningmeester & Duurzaamheidsverantwoordelijke: Jurn Lofvers
Promotie: Minke Pronk
Acquisitie: Jonathan ‘t Hart & Jorine Gooijer

De FeestCie is te bereiken via feestcommissiesocietas@gmail.com

Even voorstellen

We beginnen bij onze enige echte praeses. Dat Myrddin niet op zijn mondje is gevallen, dat blijkt wel binnen én buiten de vergaderingen. Buiten zijn master maakt hij van alles mee, wat ervoor zorgt dat de smaad elke week goed gevuld is door hem! Deze jongen doet eigenlijk veel te veel: hij doet aan rugby, aan schaatsen en vooral aan heel veel drinken. Hierdoor komt hij niet altijd aan zijn studietaakjes toe, maar voor de FeestCie heeft hij gelukkig altijd tijd. Wij hebben heel veel zin in een jaar vol feestjes en gezelligheid met onze lieve voorzitter!

Onze secretaris van dit jaar is onze lieve San! Ze is een ontzettend enthousiaste meid en zit nooit stil, want naast dat ze bij ons in de FeestCie zit, is ze ook nog actief bij de schaatsvereniging Tjas in de Promocommissie. Naast het serieuze werk bij de commissies is ze ook zeker niet vies van de borrels. Hoe ze vorig jaar zelf nog thuisgebracht werd na de borrel, heeft ze nu de verantwoordelijkheid om deze taak zelf opzich te nemen. Met elke week een leuk verwoord verhaal in de notulen, komt haar taak als secretaris helemaal goed.

De taak van de penningmeester gaat dit jaar naar Jurn! Hoe hij zuinig met geld om moet gaan is voor hem wel bekend, want elk jaar reist hij zonder geld toch heel Europa door. Met Jurn als pennie komt het dus vast en zeker wel goed! Verder zijn we ook nooit op de hoogte van waar Jurn zich nu weer bevindt: in Zutphen, Rotterdam of lekker even varen op Schiermonnikoog. Hij heeft nu wel een kamer in Groningen, dus veel gefietst wordt er niet meer, maar verder is onze sportieveling nog vol op aan het voetballen en schaatsen! En wat is hij daar goed in! We hebben heel veel zin in dit jaar met Jurn de purn!

Onze promo topper dit jaar is onze lieve Minke! Ze is een echt bezig (Maya de) bijtje: met voetballen bij TKB en werkdagen van 12 uur is ze een echte strijder. We hopen haar dit jaar na de borrels niet weer kwijt te raken, want dat kon vorig jaar nog wel eens misgaan. Mink is altijd enthousiast en vrolijk, dus we weten zeker dat elke borrel (en elk moment daarbuiten) ontzettend leuk gaan worden!

Eén van de twee aquisitietoppers dit jaar is onze Jorine! Ein-de-lijk heeft ze nu een kamer in Groningen, dus nu hoeft ze gelukkig niet de eerste trein ‘s ochtends terug naar huis na het uitgaan. Toch werkt deze strijder nog drie keer per week thuisthuis en weet ze perfect hoe ze de zaakjes op orde moet houden. Een perfecte eigenschap voor een acquisitielid, dus dat gaat helemaal goed komen dit jaar! Jorine is de jongste van de commissie en zorgt er ook voor dat het niet burgerlijk wordt binnen de FeestCie… De eerste borrels zijn al goed bevallen en we kijken uit naar nog heel veel andere leuke borrels samen!!

Het tweede lid van de acquisitie is Jonathan! Regels zijn er om gebroken te worden, wat hij dan ook vol op aan het doen is binnen de FeestCie. We hebben goed vertrouwen dat hij zijn acquisitietaken serieuzer neemt. Het studentenleven is niet nieuw voor deze eerstejaars sociologie student, want hij heeft er al twee jaar rechten én een tussenjaar op zitten. Hoe je een leuk feestje moet geven weet hij daarom wel, dus wij zijn ontzettend blij met deze topper in de FeestCie!