Raad van Advies

De Raad van Advies is een adviesorgaan voor het bestuur. Het is een groep van acht oud-bestuursleden die de notulen van de bestuursvergaderingen leest en het bestuur van feedback en advies voorziet.

“Goede raad is goud waard”

Wanneer het bestuur het even niet meer weet, is daar de Raad van Advies. De RvA staat altijd klaar om gevraagd én ongevraagd advies te geven. Met onze jarenlange ervaring en daardoor waardevolle kennis, hebben we altijd een antwoord klaar. Kritisch zijn op de ALV en menen dat ons eigen bestuursjaar beter ging, is slechts één van onze vele taken. Daarnaast stelt deze structuur ons in staat om nog even belangrijk te kunnen doen. Kortom, het is een mooie manier om af te kicken van ons bestuursjaar en nog een jaartje (of drie) gezellig te doen bij de mooiste vereniging die er bestaat.

De RvA bestaat dit jaar uit vijf enthousiaste meiden en twee gezellige heren. De meest ervaren leden, Gemma en Stefan, zijn afkomstig uit het bestuur 31. De lichting daarna, Sanne, Thirze en Meike, waren deel van bestuur 32. Onze jongste toevoegingen, Jelle en Eline komen kersvers vanuit het 33e bestuur ons extra versterken. Deze gedreven en kritische Raad zal het 34e bestuur van Sociëtas waar nodig ondersteunen tijdens hun bestuursjaar.

Met z’n allen hopen we nog veel te mogen genieten van de geweldige vereniging en er een mooi jaar van te maken!

Veel liefs,

De RvA 2023-2024