Klachtencommissie

Bij de klachtencommissie kan je terecht met klachten en vragen over de vereniging. Zo kan het gaan over klachten over bestuur(sleden) of commissie(leden) of vragen over het functioneren van de vereniging.

Lieve Sociëtasser(s),

Wij zijn Roberto en Lisa Anne, de klachtencommissie voor komend jaar! Bij ons kan je terecht met klachten en vragen over de vereniging. Zo kan het gaan over klachten over bestuur(sleden), commissie(leden) of andere leden of vragen over het functioneren van de vereniging. Dus mocht je een klacht of een vraag hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag! Belangrijk om te weten is, dat alles wat je ons verteld anoniem zal blijven. Dan stellen we onszelf nu graag aan jullie voor!

Hoi, ik ben Lisa Anne (20 jaar) en ik zit in het 2e jaar van de bachelor Sociologie. Ik zit nu in de Diëscommissie en daarnaast ben ik voorzitter van de jaarvertegenwoordiging van jaar 2. Samen met Roberto zal ik dit jaar de rol van de klachtencommissie vervullen.

Hoi, ik ben Roberto (23 jaar) en ik zit nu ook in mijn 2e jaar van de bachelor Sociologie. Naast de klachtencommissie ben ik dit jaar ook penningmeester van de Carrièrecommissie. Samen net Lisa-Anne zal ik dit jaar een rol in de klachtencommissie vervullen.

Je kunt Lisa Anne bereiken via 06 15392631 of door te mailen naar klachtencommissiesocietas1@gmail.com.

Je kunt Roberto bereiken via 06 29965108 of door te mailen naar klachtencommissiesocietas2@gmail.com.