Vertrouwenspersonen

Bij de vertrouwenspersonen van de vereniging kan je terecht als je tegen problemen aanloopt of een luisterend oor nodig bent. Ze zullen alles vertrouwelijk houden en je indien nodig doorverwijzen naar de juiste persoon.

Lieve Sociëtasser(s),

Wij zijn Benjamin en Emma, jullie vertrouwenspersonen voor komend jaar. Wij zijn er voor leden die ergens mee zitten of behoefte hebben aan een luisterend oor of gesprek. Je kunt voor alles bij ons terecht, of dit nou te maken heeft met je studiegenoten, commissie of structuur, vrienden, familie, studie of als je gewoon niet lekker in je vel zit. Wij bieden een luisterend oor en kunnen je eventueel verder doorverwijzen indien dit gewenst is. Hiermee hopen wij een laagdrempelig aanspreekpunt te zijn binnen de vereniging. Schroom niet om contact op te nemen met ons, al is het maar om je hart te luchten. Belangrijk om te weten is dat alles wat met ons wordt gedeeld, vertrouwelijk is.

Graag stellen we onszelf beter aan jullie voor.

Hoi, ik ben Benjamin (19) en ik zit in het derde jaar van mijn studie en ben nu bezig met de minor ‘Arctic & Antarctic studies’. Hiernaast ben ik ook de voorzitter van de Diëscommissie. Ik ben geboren in Havelte, maar woon nu al anderhalf jaar in Groningen. Samen met Emma zullen wij dit jaar de rol van vertrouwenspersoon vervullen.

Hoi, ik ben Emma Hut en ik ben 22 jaar. Ik kom uit Grijpskerk, maar woon nu bijna 3 jaar in Groningen. Ik zit nu in het vierde jaar van de bachelor, ik volg nu een paar vakken van andere studies en ga het tweede half jaar mijn scriptie schrijven. Ik heb twee jaar in de NachtCie gezeten, en zal dit jaar samen met Benjamin de rol van vertrouwenspersoon op mij nemen.

Je kunt Benjamin bereiken via 06 22838375 of door te mailen naar vertrouwenspersoonsocietas2@gmail.com.

Je kunt Emma bereiken via 06 31545404‬ of door te mailen naar vertrouwenspersoonsocietas1@gmail.com.