Kascontrole

De Kascontrole is een adviesorgaan voor de penningmeester van het huidige bestuur en houdt toezicht op het beheer van deze penningmeester. De Kascontrole bestaat in principe altijd uit twee oud-penningmeesters van het bestuur. Zij controleren minimaal eenmaal per jaar de kas, de saldi en de financiële stukken van de penningmeester. Van deze bevindingen brengt de Kascontrole verslag uit op de Algemene Ledenvergadering.

Vers uit zijn bestuursjaar is Koen het eerste lid van de KasCo. Afgelopen jaar heeft hij met
veel succes de financiële zaken van de vereniging geregeld. Naast de KasCo zit Koen ook in de Raad van Advies, de BandCie én in de Lustrumcommissie. Koen is Sociëtas dus nog niet helemaal zat. Ondanks dat hij dit jaar toch maar een keer zijn bachelor wil afronden, zul je hem nog regelmatig bij de meeste activiteiten tegenkomen!

Een jaar eerder werden de financiële zaken van de vereniging geregeld door Jelle.
Jelle is nu begonnen met de pre-master Orthopedagogiek. Hoewel Jelle geen sociologie meer studeert, blijft hij nog graag betrokken bij Sociëras. Zo zit hij naast de KasCo ook nog in de Raad van Advies. We zijn dus gelukkig nog niet van Jelle af komend jaar en waarschijnlijk zullen we hem nog op genoeg borrels zijn moves zien gooien.

We hopen dit jaar weer met veel plezier en succes Rune en de rest van het 35e bestuur bij te staan met financiële adviezen!

Liefs, de KasCo