Algemene Ledenvergadering oktober 2024

Op 8 oktober heeft de Algemene Ledenvergadering plaatsgevonden. Tijdens de vergadering heeft het 35e bestuur haar beleidsplan en de financiële stukken gepresenteerd. Onderdelen van het beleidsplan zijn het toevoegen van toegankelijkheid als agendapunt tijdens zowel bestuurs- als commissievergaderingen, een herwaardering van de alumni en het verschuiven van de minor- en mastervoorlichting van de Carrièrecommissie naar de Mastercommissie. Hierna zijn zowel de begroting en de resultatenrekening gepresenteerd, waardoor leden zicht hebben gekregen op de financiën van de vereniging. Na de vergadering hebben wij met zijn allen genoten van een vegetarisch diner bij Blokes. Al met al was het een bijzondere en gezellige avond!