BP-weekend

Afgelopen weekend heeft het actieve ledenweekend (Bertus Postma-weekend) plaatsgevonden in Ellertshaar. Alle commissie- en structuurleden van Sociëtas konden hier aanwezig zijn. Het weekend begon op vrijdagavond met een diner bestaande uit een vegetarische pasta. Vervolgens werd er een beerpongtoernooi georganiseerd waarbij de commissies en structuren tegen elkaar gingen strijden. Hierna was de avond vrij om gezellig te kletsen en spelletjes te spelen. De volgende ochtend werd er gezamenlijk ontbeten, waarna de spellen uitgelegd werden. Tijdens deze spellen konden de commissies en structuren punten verdienen voor de BP-battle. Er werden spellen gespeeld, zoals een stoelendans, ‘wie is het’, een bierkrattenspel en flunkyball. Nadat er hard gestreden was voor punten, kon men genieten van een vegetarische lunch. Verder had iedereen zijn of haar leukste WK-outfit meegenomen om gezamenlijk de WK-wedstrijd tussen Nederland en de Verenigde Staten te kijken. Vervolgens kwam de avond alweer in zicht en was er voor het diner een heerlijke vegetarische nasi voorbereid. Ook werd de Bonte Avond aangekondigd. Iedereen had ontzettend leuke acts bedacht, van dans tot improvisatieshows tot circusacts tot interactieve spelshows en quizes. De avond werd afgesloten met een Silent Disco, waarbij iedereen met koptelefoons op kon meezingen met de leukste hits. Het was een leuke avond waarbij ook veel is gedanst. Op de laatste dag werd er na het ontbijt gezamenlijk opgeruimd en was het weer tijd om naar huis te gaan. We willen iedereen bedanken voor hun komst, inzet en enthousiasme, het was een geweldig weekend!