Introductiekamp

Van 30 augustus tot en met 1 september heeft het Introductiekamp voor eerstejaars- en schakelstudenten van Sociologie aan de Rijksuniversiteit Groningen plaatsgevonden. Nadat alle nieuwe studenten verwelkomt zijn, heeft Thomas Teekens een interactief introductiecollege gegeven over het thema van het kamp: ‘door de tijd heen’. We zijn het weekend begonnen met een aantal kennismakingsspellen, waardoor de studenten elkaar goed konden leren kennen en het ijs werd gebroken. Na het avondeten hebben wij een pubquiz gespeeld waarbij de studenten, onder andere, getest zijn op hun sociologische kennis. De volgende dag zijn wij sportief begonnen met ‘Sociëtas in beweging’. Hierna was iedereen warm voor de Crazy 66, waarbij de studenten in groepjes onder leiding van ouderejaars Grolloo hebben ontdekt en veel verschillende opdrachten hebben uitgevoerd. In de avond was het tijd voor de bonte avond. Daarna hebben wij in onze themaoutfits wederom een feestje gevierd! Al met al was het een zeer geslaagd weekend en hopen wij dat alle nieuwe studenten een gezellige en waardevolle tijd hebben gehad.