Algemene Ledenvergadering

Gisteren, 2 juli, heeft de Algemene Ledenvergadering plaatsgevonden! Tijdens de vergadering heeft het 34e bestuur haar sociaal jaarverslag en de financiële stukken gepresenteerd. Hierbij hebben zij een terugblik gedaan op de beleidsplannen die zij gerealiseerd hebben, zoals de optimalisatie van de website, het opheffen van de promotiestructuur en een herwaardering van het lidmaatschap. Na deze presentatie heeft het 34e bestuur haar bestuursjaar afgesloten en is het 35e bestuur van Sociëtas ingehamerd. Na de vergadering hebben wij met zijn allen genoten van een vegetarisch diner bij Buurman & Buurman! Het was een bijzondere dag en willen bij deze het 34e bestuur bedanken voor het afgelopen jaar! Als 35e bestuur kijken wij uit naar het komende bestuursjaar bij de mooiste studievereniging van Nederland!