BP-weekend 2023

Onlangs heeft het actieve ledenweekend (Bertus Postma-weekend) plaatsgevonden in Ellertshaar. Alle commissie- en structuurleden van Sociëtas konden hier aanwezig zijn. Het weekend begon op vrijdagavond met een lekker diner. Hierna was de avond vrij om gezellig te kletsen en spelletjes te spelen. De volgende ochtend werd er gezamenlijk ontbeten, waarna de middagspellen werden uitgelegd. Er werden spellen gespeeld, zoals een muziekquiz, ‘wie is het’, een krattenspel en flunkyball. Nadat er hard was gestreden voor punten, kon men genieten van een vegetarische lunch. ‘S avonds werd de Bonte Avond aangekondigd. Iedereen had ontzettend leuke acts bedacht, van dans tot interactieve spelshows en quizes. De laatste avond werd afgesloten met een sfeervolle Silent Disco.