Meeloopdagen

Wil je een keer meelopen met een socioloog die zich al enige tijd op het arbeidsveld begint? Meld je dan aan voor een meeloopdag!

Meeloopdagen

We zijn allemaal sociologiestudenten. Waarschijnlijk krijgen we ook allemaal wel eens de vraag: ‘Maar wat kan je daar dan mee?’. Voor veel mensen heeft onze studie niet een duidelijk beroepsperspectief. Als studievereniging zouden we jullie willen helpen hier een beter beeld van te vormen. Er is namelijk een erg divers aanbod van carrièremogelijkheden voor de afgestudeerde socioloog. We hebben de hulp van ervaringsdeskundigen op dit gebied gevraagd, namelijk de alumni van onze opleiding. In de onderstaande link vind je een lijst van alumni met wie je een dag kunt meelopen of even mee kunt praten over hun beroep. Op deze manier krijg je beter inzicht in de vele potentiële beroepen voor de afgestudeerde sociologiestudent.

Stuur een mail naar externsocietas@rug.nl waarin je aangeeft met wie je mee zou willen lopen en dan zal je de contactgegevens van deze persoon ontvangen.