Diës

De afgelopen week is de 33e verjaardag van de vereniging gevierd met de diësweek! De DiësCie heeft deze week allerlei activiteiten georganiseerd om er een interessant en feestelijke week van te maken, met als thema ‘Dubbel en Dwars’. Op dinsdag trapten ze af met een escape room. Voor deze activiteit werden verschillende teams over meerdere lokalen verdeeld waar ze een code moesten proberen te kraken. Het groepje dat dit als eerste voor elkaar wist te krijgen, vervolgde de route naar de Hortus waar een vervolgspel werd gespeeld. Hierna kon het team in de tuin letters zoeken die samen de oplossing vormden. Woensdag zijn er twee activiteiten georganiseerd. Ten eerste werd er in Café de Toeter een lezing gehouden door Bram van Vulpen. De aanwezigen hebben iets geleerd over polarisatie in de samenleving. Er ontstonden interessante gesprekken, wat de lezing erg interactief maakte. Het was een nuttige middag. Vervolgens vond er op deze dag een bierproeverij plaats bij BaxBier. Na de lezing werd de dag vervolgd met een bierproeverij bij BaxBier. De leden konden hier vier biertjes proeven en kregen een rondleiding door de brouwerij. Het was erg fascinerend om te zien hoe het bier gebrouwen wordt en om meer te weten te komen over wat BaxBier uitzonderlijk maakt. Het was een gezellige avond. Donderdag was alweer de laatste dag van de diësweek. Eerst zijn de leden deze dag uiteten geweest bij Pizzeria Italia, om vervolgens naar het eindfeest in ’t Pakhuis te gaan. Iedereen was verkleed als tegenovergestelde duo’s. Het eindfeest was een knallende afsluiting van een ontzettend geslaagde week. De DiësCie heeft veel inzet getoond en een mooie week kunnen organiseren voor de vereniging!