Familiedag

Onlangs heeft de familiedag van Sociëtas plaatsgevonden. Dit was de gelegenheid voor de studenten om hun familieleden kennis te laten maken met Sociologie en de faculteit. De middag begon in de Gadourekzaal, waar een uitleg is gegeven over Sociëtas en een mini-college is gegeven door Julian Rengers. Door deze introductie in de Sociologie, zullen studenten nu niet meer op verjaardagen hoeven uit te leggen wat zij studeren. Hierna zijn de familieleden rondgeleid door de verschillende gebouwen van de faculteit en door de Hortus. Afsluitend vond er een borrel plaats bij Café de Toeter, wat een gezellige afsluiting van de dag was. Het was erg leuk om alle familieleden te ontvangen en ze een inkijkje te geven in de studieplek van een sociologiestudent!