Halfjaarlijkse Algemene Ledenvergadering en diner

Op dinsdag 20 februari heeft de Halfjaarlijkse Ledenvergadering plaatsgevonden. Tijdens de vergadering werden het halfjaarlijks sociaal verslag en de financiële stukken gepresenteerd. Hierbij is het beleidsplan besproken en de progressie hiervan, waarna er vooruitgeblikt is naar het komende halfjaar. Daarnaast zijn duurzaamheid en inclusie, studentenwelzijn, employability en de merchandise besproken. Ook zijn er een aantal HR-wijzigingen besproken waar vervolgens op is gestemd, met aan het einde van de vergadering nog een aantal moties. Na de vergadering zijn met zijn allen naar de Uurwerker geweest om gezellig vegetarisch te dineren! Het was een interessante en nuttige vergadering, waar iedereen heeft kunnen bijdragen aan het verbeteren van de vereniging. We zijn erg tevreden met hoe het afgelopen halfjaar is verlopen en zullen hierbij weer vol goede moed beginnen aan de tweede helft van het jaar, waarin nog een heleboel leuke activiteiten gaan plaatsvinden.